Hjerneskade hos børn og unge

Har dit barn en erhvervet hjerneskade? Har du brug for hjælp til at gennemskue, hvilke muligheder for støtte, rådgivning og hjælp du kan få til dit barn med erhvervet hjerneskade kan du kontakte hjerneskadekoordinatoren.
En voksen hånd der holder en barnehånd

Hjerneskadeteam

På børneområdet samarbejder hjerneskadekoordinatoren med hjerneskadeteamet, der består af psykolog, børneergoterapeut, børnesocialrådgiver, talepædagog – derudover kan relevante fagpersoner hentes ind på hjerneskadeteam møderne.

Sammen sikrer vi sammenhæng i dit barns overgang fra hospital til kommune, så dit barn får den rette indsats på det rette tidspunkt.

Vi koordinerer, behandler og faciliterer forløb for børn og unge med erhvervet hjerneskade.

Hjerneskadekoordinator

Du kan kontakte kommunens hjerneskadekoordinator, Marianne Folmer på telefon 24 34 14 48 eller 79 75 58 03.

Du kan også læse mere om erhvervet hjerneskade og genoptræning.