Organisation

Den organisatoriske struktur bygger på et princip om en flad organisation med fokus på fælles kultur og helhedsopfattelse. Organisationsstrukturen består af fem kerneområder, som er skabt med baggrund i de fire kerneopgaver samt Politisk Koordination & Økonomi. Hvert kerneområde omfatter en række kompetencegrupper, der varetager forskellige opgaver.
De fem kerneområder er:
Hvert Kerneområde har én eller flere chefer, og hver kompetencegruppe har typisk en leder. Hver chef har det kompetencemæssige, økonomiske og personalemæssige ansvar inden for de rammer, de principper om helhedssyn og den adfærd, der er og bliver aftalt.
Se kontaktdata på chefer og ledere via menuen.
Læs også:
- En velfærd der kan bære (pdf) - En publikation om vores arbejde med bæredygtig velfærd som pejlemærke for, hvor kommunen skal bevæge sig hen
- Strategi 2022
- Arbejdsgrundlag 2018
- Udvalget for Tværgående Politik - Intentionen