Borgerrådgiver

Borgerrådgivernes opgave er at behandle klager over kommunens sagsbehandling og medvirke til, at der ydes god service med borgeren i centrum.

Sådan kontakter du borgerrådgiverne

Borgerrådgiverne har træffetid på Hedensted Rådhus mandage og fredage.

Lav en aftale på forhånd, hvis du vil have et personligt møde med en af borgerrådgiverne.

Du kan kontakte de to borgerrådgivere via telefon eller via mail og Digital Post.

Hvis du vil sende følsomme eller fortrolige data til borgerrådgiverne, skal du benytte Digital Post:
Send Digital Post til borgerrådgiverne

Ved øvrige henvendelser kan du benytte e-mail:
[email protected]

BEMÆRK vedr. sommerferieperioden 2024. 

I ugerne 27 - 32 træffes borgerrådgiverne kun efter aftale på Hedensted Rådhus.

Borgerrådgiveren i Hedensted Kommune holder helt lukket på grund af ferie i ugerne 28 og 30.

Der kan i perioden lægges besked på vores telefonsvarer og på vores mail. Det samme gælder for henvendelser via sikker post.

Vi vender tilbage på henvendelserne snarest muligt efter uge 30.

Borgerrådgiverne

Vores to borgerrådgivere er:

Karin Lambert
Telefon: 30 56 77 51
E-mail: [email protected]

Lisa Staugaard
Telefon: 23 80 82 74
E-mail: [email protected]

Læs mere om borgerrådgiverens rolle

Kontakt

Borgerrådgivning

Tlf.: 79755000

Digital Post til Borgerrådgivning