Kontakt

Skriftlige henvendelser
Hedensted Kommune ønsker, at borgere og virksomheder ved skriftlige henvendelser benytter Digital Post frem for almindeligt brev. Digital Post er sikker kommunikation, hvor oplysningerne sendes krypteret.
Virksomheder/foreninger: Send Digital Post
Ved generelle henvendelser, fx om åbningstider o.lign., kan du benytte almindelig e-mail:
E-mail: mail@hedensted.dk
Brevpost kan sendes til:
Hedensted Kommune
Niels Espes Vej 8
8722 Hedensted
Tlf.: 79 75 50 00
Andre myndigheder, som anvender sikker e-mail, kan anvende vores sikre e-mail-adresse:
Sikker e-mail: sikkerpost@hedensted.dk
(Hent certifikat: vcf til Outlook)
Personlige henvendelser
Personlige henvendelser skal som udgangspunkt ske til Borgerservice på Hedensted Rådhus eller til Borgerservice på bibliotekerne i Juelsminde og Tørring.
Borgerservice - adresser og åbningstider
Handicapadgang ved Jobcentret, indgang C fra Mindevej.
Der forefindes en låne kørestol til brug på rådhuset.
Telefoniske henvendelser
Henvendelser pr. telefon skal ske til telefon 79 75 50 00 eller på de telefonnumre, der er angivet på de enkelte sider.
Den Digitale Hotline
Hvis du har brug for hjælp til digital selvbetjening - også udenfor normal åbningstid, sidder dygtige medarbejdere klar til at hjælpe dig.
Ring på telefon 70 20 00 00.
Læs mere om åbningstiderne samt hvad Den Digitale Hotline kan hjælpe dig med.