Mad til borgere i eget hjem

Hvis du har brug for madservice, er du velkommen til at henvende dig til visitationen.
Bøffer steges

Hedensted kommune kan tilbyde dig enten kold eller varm mad direkte til din hoveddør. I køkkenerne gør vi vores bedste for at lave et nærende og smagfuldt måltid til dig. Vores ønske er, at du oplever glæden ved et hjemmelavet måltid.

Hvem kan modtage madservice

Ønsker du at modtage madservice eller vide mere, skal du kontakte Velfærdsrådgivningen. Visiteres du til madservice, har du mulighed for at vælge mellem kølemad eller varm mad leveret af Hedensted Kommune. Derudover kan der vælges kølemad leveret fra privat leverandør, som er godkendt af kommunen.

Hvad serverer vi?

Vores menuplaner tager udgangspunkt i traditionel dansk mad med enkelte nyere indslag. Derudover tager vi hensyn til individuelle behov for diæter.

Invitation til at spise med andre og priser