Send Digital Post - virksomheder

Brug Digital Post, når du skal skrive til os. Digital Post er sikker kommunikation.

Digital Post giver mulighed for sikker digital kommunikation mellem myndigheder og virksomheder/foreninger. Den digitale post sendes krypteret. Det betyder, at sikkerheden er meget høj – i modsætning til almindelige e-mails. Brug derfor Digital Post, når du skal sende personfølsomme informationer, fx om dine medarbejdere.

En anden fordel ved Digital Post er, at du har dokumentation for din henvendelse i din digitale postkasse sammen med dine breve fra det offentlige.

Det er gratis for virksomheder og foreninger at benytte Digital Post.

Som virksomhed eller forening kan du sende Digital Post til kommunen bl.a. angående affald, alkoholbevilling, fleksjob, iværksættere, jobcenter, klager, løntilskud, miljø, opkrævning, taxabevilling og virksomhedsudvikling.

Klik på linket og log ind med NemID Medarbejdersignatur.

Hvis du har en personligt ejet virksomhed, kan du logge ind med din private NemID.

Du kan få hjælp til Digital Post for virksomheder på virk.dk:

Hjælp til Digital Post

Kontakt

Borgerservice

Tlf.: 79755000

Digital Post