Fakturering til kommunen

Alle virksomheder, der sælger til det offentlige, skal sende regningerne elektronisk. Her kan du læse mere om, hvordan du rent praktisk gør dette til Hedensted Kommune.

Din virksomhed kan lave elektroniske fakturaer på tre måder

Din elektroniske faktura skal indeholde følgende

  • Det EAN-lokationsnummer, som skal betale for varen/ydelsen.
    Liste med EAN-numre for Hedensted kommune
  • En personreference (bestiller/indkøber hos kommunen)
  • Fakturaens udstedelsesdato
  • Fakturanummer
  • Sælgers CVR-nr. (eller SE.nr)
  • Sælgerens navn og adresse samt købers navn og adresse.
  • Mængden og arten af de leverede varer / omfanget og arten af de leverede ydelser.
  • Dato for levering af vare/ydelse. Dog kun, hvis den er forskellig fra fakturadato.
  • Gældende momssats.
  • Det momsbeløb, der skal betales.

Kontakt

Betaling & Forsikring

Tlf.: 79755000

Send e-mail